انتخابات

۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵
کد خبر: 759869

دیدار ایتالیا و اسپانیا امشب ساعت ۲۳:۳۰ انجام می‌شود و بعید است شیفتگان تماشای فوتبال این بازی را از دست بدهند. یورو ۲۰۲۰  صحنه نمایش نبردهای خاطره انگیزی شد و به طور حتم بازی امشب هم با توجه به شرایط دو تیم و البته انتقام جویی ایتالیایی ها بابت شکست ۴بر صفر در فینال یورو۲۰۱۲ به‌یادماندنی از آب در خواهد آمد. دوئل مانچینی و انریکه دوئل مربیان نوگراست که در تیم‌های خود از نظر شکل بازی انقلابی به پا کرده‌اند. ماتادورها با توجه به موفقیت‌های سال‌های قبل، شروع خوبی در جام نداشتند اما تیم انریکه روز به روز بهتر بازی کرد تا نشان دهد به هماهنگی لازم دست یافته است. اما در آن سوی میدان ایتالیا بازی را مقتدرانه شروع کرد، با صلابت ادامه داد و با انگیزه در این مرحله خواهد جنگید.آتزوری‌ها که مدت‌هاست جامی لمس نکرده اند با این تیم امیدوارند قهرمانی تازه به مردم کشور چکمه هدیه کنند.

واقعیت این است با توجه به فرم فوق‌العاده اخیر شاگردان مانچینی بسیاری شانس ایتالیا را برای صعود به دیدار فینال یورو بیشتر می‌دانند اما سرمربی اسپانیا یعنی لوئیس انریکه توییتی را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت و به نوعی برای ایتالیا خط و نشان کشید. او عکسی از خود در حال آنالیز رقیب را منتشر کرد و نوشت: «ما خود را به بهترین شکل ممکن آماده می‌کنیم». او نیک می‌داند که باید برای خط میانی و خط حمله زهردار لاجوردی پوشان برنامه دقیقی داشته باشد. در این میان البته نقش بوسکتس به عنوان رهبر خط هافبک در تقابل با مهندسان ایتالیایی خیلی مهم است. این در حالی است که اگر موراتا همان بازیکنی باشد که ماتادورها منتظرش هستند، نبود سارابیا کمتر به چشم می‌آید. این بازیکن برای تیم ملی اسپانیا برابر تیم‌های ملی اسلواکی و کرواسی گلزنی کرد و به جز آن‌ها دو پاس گل هم داده و غیبتش ضربه بزرگی به تیم انریکه خواهد زد. غیبت احتمالی او مقابل ایتالیا در حالی است که آتزوری هم برای این بازی یک غایب تأثیرگذار مانند لئوناردو اسپیناتزولا خواهد داشت، کسی که در بازی مقابل بلژیک از ناحیه تاندون آشیل دچار مصدومیت شد و گفته می‌شود چندین ماه خانه‌نشین خواهد بود.

داور آلمانی

کمیته داوران اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) فلیکس بریش از آلمان را برای قضاوت بازی تیم‌های ایتالیا و اسپانیا انتخاب کرد.دستیاران او برای این بازی مارک بورش و اشتفان لوپ خواهند بود؛ این در حالی است که مارکو فریتس از آلمان نیز مسئول کمک‌داور ویدئویی (VAR) است. برنده در فینال مقابل برنده بازی انگلیس و دانمارک قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.